Õppekava põhiprintsiibid
Õppe- ja kasvatustöö kehtestamatu tsükkel on mõeldud perioodiks 1. septembrist kuni 31. augustini.
 Kava põhiprintsiibiks on laste hariduse, kasvatuse ja arengu ühtsus.
- Laste arengu individuaalsuse ja potentsiaali arvestamine. Laste sooliste, ealiste ja rahvuselisi iseärasusi arvestamine.
 - Laste tervise säilitamine ja tugevdamine.
 - Laste kreatiivsuse toetamine.
 - Õppimine mängu kaudu, mäng on lapse põhitegevus, mis tagab ealise kasvatuse ja annab võimalusi teadmiste ja oskuste kinnistamiseks.
 - Humaansetele suhetele väärtuste andmine, andmine lastele võimaluse ise tegevust valida, positiivse kliima loomine iga lapse jaoks, tema õigustest kinnipidamine ja lugupidamine.
 - Positiivse keskkonna loomine lapse arenguks ja sotsialiseerimiseks.
 - Lapse ohutus- ja edutunde tagamine.
 - Koolieelse lasteasutuse ja lastevanemate koostöö ühise arengu keskkonna loomiseks.
 - Erinevate tegevuste integreerimise põhimõte.
 - Õppimise protsessi tunnetamise põhimõte; oma Mina, oma teadmiste ja saavutuste tunnetamine.
 - Laste arengu analüüsi ja hinnangu põhimõte.
 - Erivajadustega lapse toetamise põhimõte.
 
Õppe- ja kasvatustegevuse eesmärgid, põhimõtted, sisu ja lapse arengu eeldatavad tulemused õppekava läbimisel vanuseti esitatakse seitsmes valdkonnas:
- Mina ja keskkond
 - Keel ja kõne
 - Eesti keel kui teine keel
 - Matemaatika
 - Kunst
 - Muusika
 - Liikumine
 
Täiendav tegevus on tihedalt seotud põhitegevusega:
- Koostöö perekonnadega, koolidega ja teiste kultuuri asutustega.
 - Laste hoidmine ja nende tervise tugevdamine.
 - Sotsiaalne hoolitsemine ja kultuursed üritused.